2016. április 30., szombat

23. Fejezet: Vágyaink tárháza



Csókjaink mámorába merülve vánszorogtunk haza, ahol szerencsére az egész ház csöndes volt.
Nem szakadtunk el egymástól túl sok vágy halmozódott fel bennünk. Szobám ajtaját kivágta és az ölébe kapva fektetett óvatosan az ágyra, szemeim megremegtek gyengéd érintéseinek hadára.
Kezeit felvezette az arcomra és két tenyere közé fogta azt, tekintete sötét volt és gyöngyöző homloka már csak hab volt a tortán. Ajkaival először szemeimre nyomott édes csókokat, majd lassan haladt egészen az ajkamig, nem hagyott ki egyetlen millimétert sem. Úgy bánt velem, mint egy porcelánbabával, aki bármelyik percben összetörhetett a karjai közt.
Lihegéseink megtöltötték a szobát. Párás volt a levegő, mely még jobban feltüzelte testünket. Egymáshoz simuló bőrünk égett, más se járt az eszembe csak az, hogy végre megszabaduljak a fölösleges anyagoktól. Felettem térdelt, ingemet leszedte rólam és az ő fehér pólójával sem tett másként. Csillogó íriszekkel figyeltem minden mozdulatát, rezdülését.
Ajkaival a nyakamra tapadt, lázasan csókolgatta a szeme elé kerülő vékony bőrömet, néha talán kissé meg is szívta azt. Ajkaim közül halk sóhajok és nevének foszlányai rebbentek fel. Csupán melltartóban és egy bugyiban vonaglottam teste alatt. Bőrünk egymáshoz tapadt és ő keménysége gyengéden érintett meg engem.
 - Shawn… - halt el hangom, mikor lecsókolta rólam melltartóm egyik pántját, mellem előbuggyant az egyszerű rózsaszín agyag mögül. Kissé átkoztam magamat amiatt, hogy nem húztam magamra szebb fehérneműt, de barátom tekintete elárulta azt, hogy akár egy zsákba is öltözhettem volna, őt az nem nagyon érdekelné.
Lélegzete egy pillanatra elakadt és testemen futatta végig égő tekintetét. Felfalt vele, végül szemei megtalálták az enyémeket és mulatva figyeltem piruló arcát. Olyan boldognak tűnt, ami az én szívemet is megmelengette. Halkan szólt hozzám, hangja reszketeg volt.
 - Olyan gyönyörű vagy.
Nem kellett nekem sem több arra, hogy hozzá simuljak és bekebelezzem ajkait.
Testének völgyeit ujjaimmal végig rajzoltam, olyan tökéletes volt a szememben. Szálkás izmainak görbületei és domborulatai, mesés sziluettet alkottak neki. Kemény izomkötegeket, pedig selymes bőr fedte. Kissé kemény ujjai nem okoztak fájdalmat, sőt annál inkább gyönyört hurcoltak a szívembe. Arcába hulló sötét tincsei alól figyelt engem, míg kezei melltartóm csatján ügyeskedtek.
Remegve fújtam ki a levegőt, mikor feltárult előtte eddig rejtegetett testrészem. Pirulva fordultam el csillogó pillantása elől, zavarba voltam, hisz Jacques-on kívül senki sem látott még meztelenül – bár még nem teljesen voltam az, de kifejezetten közel jártam ahhoz.
Orrával magafelé fordította vöröslő arcomat és egy tincset eltűrve, derekamat megfogva kényszerített testéhez. Mikor melleim az ő kemény mellkasához szorultak végleg végem volt. Gyönyörtől megrészegülve csókolgattam nyakát, lehámoztam róla nadrágját és magam alá gyűrve én kezdtem az Ő kényeztetésébe.
Hogy ellenkezett e? Igen folyamatosan azt mondogatta, hogy ez az én estém és azt akarja, hogy nekem legyen a legjobb, de egy-egy csókommal eltudtam hallgattatni. Testének szenteltem minden figyelmemet, ujjaim alatt izmai keményen megfeszültek. Mellkasára könyökölve ajkaira tapadtam, éreztem heves szívverését tenyerem alatt.
Kezeit a hajamba vezette, teljesen magához vonva merültünk el egymás kényeztetésébe. Nem siettünk sehova, a szoba lágy fényében csókolóztunk. A hold ezüstös leple ránk borult és elrejtett minket a kegyetlen világ sérelmei elől. Nyögéseim szaporodtak, mikor bugyim is végleg lekerült rólam. Szájával és ujjaival együtt repített a fellegeken túlra. Hangosan sóhajtoztam és nem nagyon érdekelt az sem, hogy a szomszédban vannak e, vagy sem.
 - Biztos, hogy akarod? – búgta a fülembe remegve. Annyira vágyott rám, de képes volt félretenni mindenét csak azért, hogy én jól érezhessem magamat. Ha van olyan erejű szó, amellyel az iránta érzett szerelmemet kilehetett volna fejezni elmondtam volna neki, de csupán tetteimmel voltam képes elérni azt, hogy tudja, szeretem őt.
Nem hiszem, hogy ki tudtam volna ejteni a számon egyetlen szót is, így csak erőtlenül bólintottam. Szemei felragyogtak és végre bekövetkezett az, amire már mindketten annyira éheztünk. Egymás szájába nyögtünk, csókolóztunk, és lassan tántorogtunk a gyönyör kapujába. Csípőjének kecses mozdulataival elérte nálam a csúcsot. Felsóhajtva estem a puha takaróra, mely felrepült körülöttem. Nem sokkal utána erőtlenül hanyatlott rám Shawn teste.
Pihegve feküdtünk egymáson.
Mellém feküdt és magára húzott engem, teljesen kimerültem, de egy szó még kitört belőlem.
 - Szeretlek – susogtam a fülébe.
 - Én is szeretlek téged – tűrt egy tincset odébb és mosolyogva nyomott egy utolsó csókot az ajkaimra. Boldogan aludtam el.

Reggel a napfény sárgás sugarai keltettek fel és az, hogy az alattam fekvő fiú mocorogni kezdett. Ahogy kinyitottam a szemeimet, eszembe ötlöttek a tegnap esti képek. Arcom azonnal rózsaszínes árnyalatot húzott magára, mikor is egy nem túl mély hang szólalt fel.
 - Reggelt – motyogta szemeit dörzsölve. Szerintem még nem nagyon kelhetett fel, mert nem vette észre, hogy testeinket nem fedték ruhák és mégis egymásba gabalyodtunk. Hirtelen felugrott és csodálkozva nézett le rám, mintha nem hinné el, hogy itt fekszek mellette, mellékesen meztelenül. – Mi… mi akkor… khm – pirult el az arca miközben mutató ujja közöttünk cikázott. Kuncogva helyezkedtem el mellkasán és nem foglalkoztam lassan lecsúszó anyagról, mely eddig testemet fedte. Kezei felkúsztak egészen a derekamig és gyönyörködve simogatta puha bőrömet.
 - Igen – dörgöltem össze az orrainkat. Igen teljes mértékben orr fétisem van. – Megtörtént – nyomtam csókokat az ajkaira, de végül egy mély és szenvedélyes csókba gabalyodtunk.
Lassan kászolódtunk ki az ágyból és öltöttük fel szétszóródott ruháinkat. Ragyogtam a boldogságtól, arcomon egy hatalmas vigyor ült. A fürdőbe libbenve gyors mosakodás után már lent is voltunk, ahol egy szétszórt társaság nézett vissza ránk. Dave a tenyereibe temette arcát, Bella szipogva hanyatlott a pultra, Luke ügyet sem vetve rá nézte a TV-ét. Molly pedig esetlenül ácsorgott a konyhában.
 - Jó reggelt! – intettem nekik, de ők csak egy sóhajt hallattak. Nővérem mellé rohanva azonnal nyugtatgatni kezdtem, de egy félórás próbálkozás után sem tudtam meg semmi infót. Tudomást sem vett rólam, csak pityergett magában.
Molly feltaszigált a lépcsőn és a szobánkba vezetett engem.
 - Mi történt?
 - Amíg te és Shawn egymásba gabalyodva szexeltetek – itt egy kacsintást ejtett meg. -, addig Bella megcsalta Luke-ot, Dave lefektetett egy csajt, én pedig a kanapén aludtam. Nagyjából ennyi – vont vállat hanyagul. – Lepedőt kéne cserélni – elmélkedett, de én azonnal félbeszakítottam.
 - Bella megcsalta Luke-ot?
 - Igen. – bólogatott vadul. Nem tudtam megemészteni ezt a hírt, Bella nem ilyen. – Látható volt, hogy kissé elhidegültek egymástól, Bella azt hitte Luke szakítani akar vele, tehát gondolta lefekszik egy fiúval, a baj ott kezdődött, hogy Luke rájuk nyitott a WC fülkében. Bella zokogva kért tőle bocsánatot, de nem engedett. Az volt a legdurvább, hogy Luke maga is sírt, egész éjszaka kiabált, tört-zúzott és zokogott. Szereti a nővéredet és ő is viszont szereti ezt elmondták vagy ezerszer, mégsem akar megbocsátani Bellának. Csak azért volt mostanában más Luke, idézem őt -„Azért viselkedtem másképp, mert rájöttem, hogy mindennél fontosabb vagy számomra és ez megrémisztett! Egyszer már megcsaltak és féltem a szerelemtől, úgy látszik jogosan!”
 - Úristen! – kaptam a számhoz és szitkozódva rohantam le az emeletre, ahol Luke vörös szemekkel kiabált Shawnnal.

Magyarázott valamit, de a szemüveges srác csak behúzott neki és kilépett az ajtón. Úgy látszik kezd minden tönkremenni körülöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése