2016. január 9., szombat

1. és 2. Díjam!

1. Díj

El is érkeztünk ide! A blog megkapta az első Díját! Nagyon köszönöm innen is Christina Prichard-nak!


Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad! -
  • Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! -
  • Írj 12 dolgot az illető blogjáról! -
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról! -
  • Válaszolj 12 kérdésre!
  • Tegyél fel 12 kérdést!
  • Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika vagy vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
  • Cseréljetek linket!
  • Küldd tovább 12 embernek!
  • Tedd ki a plecsnit egy jól látható helyre, hogy az én blogomhoz vezessen!
12 dolog Christina blogjáról:
  • A blog egy személyes blog, ahol cikkeket és véleményeket lehet olvasni
  • A címe Barackvirág
  • 4 feliratkozója van
  • A blogon tudsz olvasni egy kisebb sorozatot, ami egy Luke Hemmings fanfiction
  • Az Eyes Shut nevet viseli
  • Egy romantikus sorozat
  • A blog alap színe zöld
  • A design nekem nagyon tetszik
  • A blog segítséget is nyújt a bloggereknek/bloggerináknak, ha például elakadnak
  • Érdemes elolvasni, mert érdekes cikkek vannak fent
  • A novella sorozat főszereplője Budai Hanga
  • A történet Stockholmban játszódik le
12 dolog a saját blogomról:
  • A történet Franciaországban játszódik
  • Shawn Mendes AU
  • A főszereplő Michelle Roswood egy átlagos lány
  • Szerintem sablonos, de megpróbálok egy kis színt csempészni bele ;)
  • A történet nyáron játszódik
  • Nizzában és a mellette elhelyezkedő Mentonban játszódik a történet
  • Shellynek 2 testvére van
  • Szombatonként jön a rész
  • A blog alapszíne sárgás
  • Én készítettem a designt, bár nem vagyok megelégedve vele :DD
  • A történet egy szakítással kezdődik
  • 9 feliratkozóm van, egy titkosban nyomja :)
Válaszom 12 kérdésre:
  • Mióta blogolsz?: Nyáron kezdtem.
  • Melyik az általad írt kedvenc blog? : Nem tudom.
  • Ki a kedvenc íród?: Nincs kedvenc íróm, mert szörnyen sokat szeretek, de néhány: Cassandra Clare, Tahereh Mafi, Becca Fitzpatrick, E. Lockhart... és még sorolhatnám :)
  • Családodból, baráti körödből tudja-e valaki, hogy blogolsz?: Családomból mindenki és persze a legjobb barátnőm.
  • Mit szeretnél elérni az írással?: Semmit, puszta szórakozásból írok.
  • Honnan jött az ötlet, hogy elkezdj írni?: Nem is tudom, egyszerűen volt valamilyen löket, megragadtam egy papírt és egy ceruzát, és írni kezdtem.
  • Szoktál zenét hallgatni írás közben?: Nem mindig néha igen, de általában elveszi a figyelmemet az írásról, de persze van kivétel.
  • Mi inspirál?: Az élet? Nem tudom általában a történtekből kerítek inspirációt, néha meg zenéből.
  • Melyik a kedvenc könyved?: Nagyon sok van és tudom, hogy ez még sokszor fog változni, de per pillanat ez: Cassandra Clare: A Hercegnő. Imádom azt a könyvet!
  • Ki a kedvenc bloggered?: Elég sok van, így nem akarom leírni az összeset.
  • A későbbiekben is folytatni akarod az írást?: Hobbiszerűen igen, komolyan nem nagyon :), nem érzem olyan jónak, amit írok, így elég csak magamnak.
  • Volt olyan, hogy valamiért abbahagytad az írást?: Igen egy héten át szenvedtem, mert nem volt ihletem, de végül is visszatért. 
12 kérdésem:
  • Mi ihletett az írásra?
  • Kedvenc tantárgyad?
  • Szereted az osztályodat vagy nem?
  • Milyen az osztályfőnökötök?
  • Örültél a díjnak?
  • Van valami terved az írással kapcsolatban?
  • Van kis állatod?
  • Kedvenc zene?
  • Szeretsz olvasni és korizni?
  • Hanyadikos vagy? (persze ha publikus)
  • Kedvenc könyv?
  • Szeretsz iskolába járni?
Embereknek, akiknek küldöm:
Bocsánat, de többet nem tudok :)


2. Díj

Innen is hatalmas köszönet érte Thea Quincey-nek! Nagyon jól esik :)

Szabályok:

  • Köszönd meg a díjat és tedd ki, hogy kitől kaptad! 
  • Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad! 
  • Írj 12 dolgot az illető blogjáról! 
  • Írj 12 dolgot a saját blogodról! 
  • Válaszolj 12 kérdésre!
  • Tegyél fel 12 kérdést!
  • Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéshez, akitől kaptad, hiszen mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika vagy vélemény, a lényeg, hogy építő jellegű legyen!
  • Cseréljetek linket!
  • Küldd tovább 12 embernek!
  • Tedd ki a plecsnit egy jól látható helyre, hogy az én blogomhoz vezessen!
12 dolog Thea blogjáról:
  • Egy Éhezők Viadala fanfiction
  • A főszereplő Daniela Morton
  • 11 feliratkozója van
  • A blog alapszíne kék
  • A blogon 2 fejezet van eddig
  • Nem szeretem az Éhezők Viadalát, de ez a blog igényesen van megírva
  • Beleolvastam az első fejezetbe és nagyon igényes és szépen van megfogalmazva a történet
  • A Design szerintem nagyon szép
  • Érdemes beleolvasni
12 dolog a saját blogomról:
  • A történet Franciaországban játszódik
  • Shawn Mendes AU
  • A főszereplő Michelle Roswood egy átlagos lány
  • Szerintem sablonos, de megpróbálok egy kis színt csempészni bele ;)
  • A történet nyáron játszódik
  • Nizzában és a mellette elhelyezkedő Mentonban játszódik a történet
  • Shellynek 2 testvére van
  • Szombatonként jön a rész
  • A blog alapszíne sárgás
  • Én készítettem a designt, bár nem vagyok megelégedve vele :DD
  • A történet egy szakítással kezdődik
  • 9 feliratkozóm van, egy titkosban nyomja :)
Válaszom 12 kérdésre:
  • Általában meg vagy elégedve az írásaiddal, vagy te is végtelenül maximalista típus vagy?: Igazából sosem vagyok teljesen megelégedve velük, de nem is hajszolom magamat a lehetetlenbe. Majd csak fejlődök nem igaz? :)
  • Mit gondolsz arról, hogy a legtöbb blogger ismert (vagy kevésbé ismert) személyek bőrébe bújtatja a karaktereit? Szerinted szükséges a "szereplők" menüpontba képeket rakni vagy kifejezetten ellenzed?: Nincs bajom vele, főleg, hogy én is ezt teszem, szerintem kifejezetten fontos a "Szereplők" menüpont (saját vélemény), persze jó elképzelni, de jobb ha meg van adva az, hogy hogyan is néz ki egy-egy szereplő.
  • Milyen érzésekkel tölt el az, ha a díjat kap a blogod?: Amikor meglátom sikítva ordítok fel, hogy "igen valaki olvassa a történetemet!", majd rájövök, hogy ki kell tölteni és az elég sok időt el vesz :)
  • Honnan jött a történeted alapötlete?: Lehet én vagyok csak olyan, hogy iskolába menet és hazajövet a buszon ülve elmélkedek és csak úgy jönnek az ötletek, így született ez is.
  • Szeretsz/ szoktál írásközben zenét hallgatni, vagy inkább irritál?: Változó néha zavar néha meg kifejezetten szükségem van egy háttér zenére, de általában nem hallgatok írás közben zenét.
  • Ki a kedvenc karaktered a saját blogodból. Miért pont ő?: Shelly. Igazából, mert ő áll hozzám legközelebb, minden karakterét egy élő személyről mintáztam, persze nem pontosan úgy írom le a személyiségét, csak egy cseppnyit csempészek bele, de Shelly nagyjából én vagyok. Ezért ő legkedveltebb karakterem.
  • Szeretnéd egyszer kiadni egy műved?: Szerintem minden ember, aki ír kiakarja adni egy művét, ahogy én is, de ez meg marad egy kósza álomnak, mert az írás számomra csak szórakozás.
  • Mi ösztönzött arra, hogy papírra vesd a gondolataidat?: Ahogy azt már említettem, az élet.
  • Szereted előre megtervezni a történeteid minden egyes lépését, vagy csak spontán jönnek az ötletek írás közben?: Is-is. Általában nagy vonalakban tudom, hogy mi lesz a történetben. Vagyis előre megtervezek pár jelenetet és a végkifejletet, de mindig kitalálok közben is egy csomó dolgot.
  • Ha szeretsz olvasni, akkor melyik műfaj az, ami abszolút a kedvenced?: Ki nem szeret olvasni? :D na de persze, hogy a romantikus műfaj
  • Van olyan hivatalos író, vagy blogger, akire felnézel? Ha igen miért?: Nagyon sok író van, akiknek elismerem a tehetségét, de nem nézek fel senkire. 
  • Mennyi ideig tart egy fejezet megírása?: Sok általában egy-két óra, mert írásközben nem csak írok, néha pihenek, és ezer más dolgot, hogy a történet hiteles legyen. Így elég sok időmet elveszi, de nem sajnálom rá :)


Sajnálom, de nem jut eszembe senki, akinek küldhetném, így nem is szándékozok kérdéseket írni, még egyszer sajnálom :)

Puszil Mindenkit Kira!

Ut.: Szörnyen sajnálom az esetleges helyesírási hibákat, de nagyon kimerült vagyok, köszönöm a megértést :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése